Післягарантійне обслуговування

Післягарантійне обслуговування відбувається наступним чином:
  • Ви відправляєте нам заявку на придбане у нас обладнання на ел.пошту: service@goodmedika.com.ua або телефонуєте нам за номером телефону: +38 095 720 70 70.
  • Ми обробляємо Вашу заявку і зв'язуємося з Вами для уточнення.
  • Наш інженер або вирішує питання щодо звернення у телефонному режимі і таким чином Ви зможете швидше відновити прийом у себе в медичному закладі. Або, якщо для усунення поломки потрібен виїзд інженера, ми узгоджуємо з Вами день і час для візиту фахівця.

На післягарантійне обслуговування - гарантія від 6 місяців на нові запчастини, термін залежить від проведених робіт і деталей, які підлягали заміні. Цей момент теж потрібно уточнювати в телефонному режимі з менеджером або інженером перед виїздом фахівця.

Також можливий такий варіант, що потрібної Вам запчастини немає у нас на складі - тоді нам потрібно від 14 до 45 днів на її доставку в Україну. Ми в свою чергу обов'язково надаємо Вам після обслуговування обладнання акт виконаних робіт, в якому вказуємо поломки або, якщо була заміна запчастини, шлях її вирішення і Ваші лікарі ставлять підпис, тим самим погоджуючись, що причина усунена і лікарі можуть далі безперешкодно проводити огляд пацієнтів.

Warranty